Σε 23 ταινίες κατέληξα, αναγκαστικά 3 θα θα κάτσουν στον πάγκο. Μεγάλο πρόβλημα πάντως να τις βάλω σε σειρά - συνέχεια αλλαγες!!
Επίσης να δηλώσω ότι πήγα να δω το Hugo στο Άστορ και έφαγα πόρτα γιατί αντί για το Hugo είχαν.... avant-premiere αυτού (ή έτσι είπε τουλάχιστον ο λίγο στον-κόσμο-του υπάλληλος). Λυπάμαι κ. Μάρτιν, εγώ την έκανα την προσπάθεια μου!!
Οι 3 αλλαγές που κάνουν ζέσταμα είναι:
23. Moneyball (το είδα μόλις χτες, αλλιώς μπορεί και να έμπαινε εικοσάδα)
22. Bridesmaids
21. The Adventures of TinTin : The Secret of the Unicorn
22. Bridesmaids
21. The Adventures of TinTin : The Secret of the Unicorn
Και οι υπόλοιποι 20 βασικοί που παρατάσσονται στον αγωνιστικό χώρο είναι:
20. Source Code
- Γιατί ο σκηνοθέτης του, Duncan Jones, επαναλάμβανει σε χολιγουντιανή κλίμακα (και με λίγο λιγότερη δυστυχώς επιτυχία) τα μοτίβα στα οποία μας σύστησε στο σχεδόν αριστουργηματικό του ντεμπούτο, Moon: άνθρωπος που ζει σε ψέμα, άνθρωπος που χρησιμοποιείται, άνθρωπος που μπορεί και να μην είναι άνθρωπος ή μπορεί και να μην είναι καν ζωντανός
- Γιατί, για μένα, είναι καλύτερο από το παρεμφερές του (και πολύ υπερτιμημένο) Inception. Το ένα βέβαια βασίζεται σε απλοποιημένό Φρόυντ και το άλλο σε απλοποιημένη κβαντομηχανική αλλά και τα 2 αφήνουν την ίδια αίσθηση.
- Γιατί πέρασα υπέροχα και τις 2 φορές που το είδα.
19. The Descendants
18. Άλπεις
17. The Conspirator
16. Rise of the Planet of the Apes
15. Mission Impossible - Ghost Protocol
- Γιατί το σενάριο είναι ΑΨΕΓΑΔΙΑΣΤΟ. Οι χαρακτήρες τρισδιάστατοι, οι σχέσεις μεταξύ τους ολοκληρωμένες, τα ευαισθήτητα θέματα που θίγει τα προσεγγίζει διακριτικά και με ρεαλιστική ανθρωπιά.. Και κυρίως χωρίς τηλεοπτικές ή μελοδραματικές υστερίες.
- Γιατί δείχνει την Χαβάη!!!, ελαφρώς απομυθοποιημένη, όπως έπρεπε.
- Γιατί η Shailene Woodley έχει υπέροχα, μακρυά χέρια. Και επίσης η σκηνή της στην πισίνα είναι το πιο πρωτότυπο πράγμα (σκηνοθετικά) της ταινίας.
- Γιατί είναι η τελευταία ταινία που είδα με μια πολύ στενή μου φίλη, πριν μετακομίσει στην Ελβετία για διδακτορικό.
18. Άλπεις
- Γιατί, η σκηνοθεσία και το σενάριο του Λάνθιμου, για άλλη μια φορά, γαμάνε.
- Γιατί, η ερμηνεία της Παπούλια, για άλλη μια φορά γαμάει.
- Γιατί όλοι θέλουμε να ανήκουμε κάπου. Έστω και αν ζούμε μέσα στο ψέμα.
- Γιατί ήδη ο Λάνθιμος δημιούργησε ρεύμα, σχολή, όπως θέλετε πείτε το. Εύχομαι μόνο να μην αναλωθεί μέσα στις μανιέρες.
17. The Conspirator
- Γιατί απέδειξε ότι αξίζει να βλέπεις καμιά φορά ταινία επειδή κέρδισες πρόσκληση. Δεν ισχυεί πάντα βέβαια (βλέπε War Horse)
- Γιατί η Robin Wright δίνει ρέστα ως τυρρανισμένη μητέρα ΚΑΙ ύποπτη συνομωσίας.
- Γιατί ο Robert Redford διηγείται μια από αυτές τις ιστορίες εθνικής ντροπής που οι Αμερικάνοι προτιμούν να αποκρύπτουν, να παραποιούν, να προσπερνούν. Μπράβο για το θάρρος του.
16. Rise of the Planet of the Apes
- Γιατί σέβεται απόλυτα το πρωτότυπο φιλμ.
- Γιατί σέβεται τον εαυτό του και την νοημοσύνη μας.
- Γιατί έχει ωραία βλάστηση (δέντρα, φυτά, η Freida Pinto)
- Γιατί ο Andy Serkis ΘΕΛΕΙ ΟΣΚΑΡ. Ακόμη πιο σημαντικά, θέλει τον σεβασμό όλων των σινεφίλ για τα επιτεύγματα του τόσα χρόνια κάτω από τους αισθητήρες.
15. Mission Impossible - Ghost Protocol
- Γιατί o Brad Bird πέταξε τον Tom Cruise έξω από το παράθυρο του υψηλότερου ουρανοξύστη στον κόσμο - προφανώς όχι με δύναμη αφού επέζησε.
- Γιατί ο Brad Bird σκηνοθέτησε μερικές από τις ωραιότερες σκηνές που έχω δει. Πραγματικά διαμάντια, άμα τα δεις μεμονωμένα. Βέβαια το δέσιμο τους στην πλοκή είναι στα όρια του γελοίου - για αυτό μην ασχολείσαι με το σενάριο.
- Γιατί η ταινία αυτοσαρκάζει με επιτυχία όσα μέχρι τώρα είχαν μια αίσθηση σοβαροφάνειας: την υπηρεσία, τα gadgets τους, τις υπερβολές της σειράς, την ίδια την σειρά. Μόνο τον Cruise δεν αγγίζει.
- Γιατί λίγο ακόμη και θα με έπειθε ότι όντως υπάρχουν κρυμμένα Trolls στα βουνά της Νορβηγίας
- Γιατί στην Νορηγία το να δηλώνεις "Χριστιανός" είναι ρίσκο.
- Γιατί το να δηλώνεις κάτι άλλο δεν είναι. :-P
- Γιατί μαθαίνεις χιλιάδες άχρηστες λεπτομέρειες για ένα πολύ ενδιαφέρον λαϊκό μύθο.
- Γιατί ήταν απολαυστικό από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό.
- Γιατί περίμενα να δω κάτι σε στυλ "Ξέρω τι έκανε πέρσι το καλοκαίρι" και είδα κάτι σε στυλ "Tropic Thunder".
- Γιατί λάτρεψα τις συνεχείς αναφορές σε άλλες ταινίες τρόμου και όχι μόνο.
- Γιατί o αυτοσαρκασμός είναι χάρισμα και η ταινία αυτή το έχει σε υψηλό βαθμό.
- Γιατί η Emma Roberts και το χαμόγελο της είναι πανέμορφα.
- Γιατί αναμειγνύει τέλεια το δράμα με τον τρόμο.
- Γιατί θυμίζει έντονα άτυπο σίκουελ του "Rosemary's Baby".
- Γιατί στο κάτω-κάτω η μητρότητα μπορεί να είναιτο ίδιο τρομακτική με έναν, άνευ κινήτρων, mass murderer.
- Γιατί η Tilda Swinton είναι ΘΕΟΤΗΤΑ και αξίζει το παρατεταμένο χειροκρότημα μας για το θάρρος της να αναλάβει τέτοιο τολμηρό ρόλο και ταυτόχρονα να δώσει την καλύτερη γυναικεία ερμηνεία εδώ και περίπου, μια δεκαετία.
- Γιατί αν το σενάριο ήταν λίγο πιο ολοκληρωμένο, θα μιλούσαμε για αριστούργημα.
- Γιατί είναι τουλάχισον ισάξιο της καλύτερης, εώς τώρα, ταινίας της σειράς, το πολύ καλό X-Men 2. Πράγμα ακατόρθωτο, θεωρούσα.
- Γιατί ο Michael Fassbender είναι τουλάχιστον, ισάξιος του Ian McKellen στον ρόλο του Magneto. Από κοντά και η Jennifer Lawrence που κάνει στάχτη και μπούρμπερη την ανάμνηση της Rebecca Romijn ως Mystique αλλά και ο πάντα αξιόπιστος Kevin Bacon.
- Γιατί είναι 10 φορές καλύτερη ρατσιστική αλληγορία από π.χ. το Crash. Όπως και το X-Men 2, άλλωστε.
- Γιατί η εξύμνηση του Άγνωστου Στρατιώτη, μέσα από ιστορικά εναλλακτικό τέλος, ποτέ δεν ήταν λιγότερο πατριωτική.
- Γιατί το σενάριο θυμίζει ανατομία ενός κυκλώματος. Ή ενός εγλήματος. Ή καλύτερα ενός τραγικού αντι-ήρωα.
- Γιατί ο Matthias Schoenaerts ΕΠΡΕΠΕ να είναι στα Όσκαρ. Τρομερή, σωματική και ταυτόχρονα εσωτερική ερμηνεία.
- Γιατί η παιδική ηλικία δεν έχει ξαναστιγμάτισει τόσο πολύ έναν κινηματογραφικό ήρωα.
- Γιατί παρουσιάζει την "άλλη" πλευρά της Ευρώπης - περίπου όπως έκανε το διαφορετικού ύφους "Winter's Bone" για την Αμέρικα πέρσι.
- Γιατί στο τέλος, δεν ξέρεις ποιος είναι πιο κτήνος, ο Jacky ή τα κοπάδια βοδινού που εκτρέφει όλη του την ζωή.
- Γιατί, όπως σχεδόν όλες οι ταινίες του David Cronenberg, μου αρέσει όλο και περισσότερο όσο περνάει ο καιρός.
- Γιατί το πρωταγωνιστικό τρίο δίνει εξαιρετικές ερμηνείες.
- Για το σαγόνι της Ψeira.
- Για τα κωλοσκαμπίλια στον κώλο της Ψeira.
- Γιατί στην σκηνή όπου ο Jung εξετάζει την γυναίκα του, ο Cronenberg δίνει μαθήματα σκηνοθεσίας.
- Γιατί λέει 2-3 πολύ βασικά και σωστά πράγματα για την σεξουαλική συμπεριφορά των ανθρώπων και την καταπίεση της. Που, οι περισσότεροι, να 'στε σίγουροι, τα απαρνούνται.
- Γιατί ο Rutger Hauer είναι είδωλο.
- Γιατί ο Rutger Hauer είναι λατρεία.
- Γιατί ο Rutger Hauer είναι θεός.
- Επίσης, γιατί γέλασα ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ σε αυτή την ταινία που στο τελευταίο μισάωρο δεν γέλαγα γιατί.... δεν άντεχα άλλο. Δεν είχα άλλη αναπνοή!! Απίστευτο. Το πιο διασκεδαστικό κινηματογραφικό ταξίδι φέτος.
- Γιατί τόσες πολλές ατάκες σε ταινία έχουμε να δούμε από την εποχή της... "Casablanca".
- Γιατί ο Almodovar είχε να κάνει τόσο καλή ταινία από την εποχή του "La Mala Educacion"
- Γιατί άμα έχεις καλό σκηνοθέτη, μέχρι και ο Banderas παίζει καλά.
- Γιατί βάζει στο μίξερ τρόμο, επιστημονική φαντασία, εμμονές, εκδίκηση, όρια ταυτότητας και σεξουαλικότητας, "The Face of Another", τον Frankenstein και διάφορα άλλα διαστορφικά μείγματα. Τα ανακατεύει για ώρα και βγάζει κάτι εξαιρετικά όμορφο, εθιστικο, και - μαντέψτε - αλμοδοβαρικό.
- Γιατί επαναπροσεγγίζει την έννοια του κινηματογραφικού τρόμου. Η ταινία τρόμου της χρονιάς, για μένα.
- Γιατί είπε ο Trier να δείξει ότι το ταλέντο (κινηματογραφικά) είδη δεν κοιτά και υπέγραψε την καλύτερη ταινία καταστροφής όλων των εποχών.
- Γιατί έκανε ηθοποιό την Kirsten Dunst και έδωσε στον Kiefer Sunderland εισιτήριο για τις Κάννες.
- Για τον αποστομωτικό, ανείπωτης ομορφιάς πρόλογο.
- Για την αποσάθρωση, στο πρώτο μέρος, της αριστοκρατίας, του γάμου και άλλων ανθρώπινων κοινωνικών δομών.
- Για την ανατριχίλα που περνάει την ραχοκοκκαλιά σου και τον θαυμασμό, από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό, του δεύτερου μέρους.
- Γιατί, μπροστά στο τέλος, όλοι οδηγούνται στην τρέλα. Εκτός, βέβαια από τους μελαγχολικούς και τους απαισιόδοξους, που το ανέμεναν. Και, στην περίπτωση του χαρακτήρα της Ντανστ, το πρόσμεναν.
- Γιατί είναι ταινία του David Fincher!!! Και ως είθισται, γαμάει και δέρνει.
- Γιατί είναι καλύτερο από την σουηδική έκδοση. Και σκηνοθετικά και σεναριακά και ως προς το τι θέλει να πει η ταινία.
- Γιατί είναι εξαιρετικό το πρωταγωνιστικό δίδυμο, οι Craig και Mara.
- Γιατί οι 2 βασικοί χαρακτήρες είναι πολύ πιο ολοκληρωμένοι χαρακτήρες. Και η σχέση μεταξύ τους είναι πολύ πιο πολυεπίπεδη.
- Γιατί βασικά η ταινία είναι άλλη μια επέκταση του σκοτεινού, πεσιμιστικού κινηματογραφικού σύμπαντος του Fincher. Όπου αυτήν την φορά οι χειρότεροι εγκληματίες κρύβονται πίσω από το προσωπείο ενός κοινωνικού status και πίσω από την ευμάρεια μιας ευρωπαϊκής, ανεπτυγμένης χώρας.
- Γιατί είναι Παραμύθι. Και γουστάρω τρελά τα Παραμύθια. Ειδικά αυτά με τις "αθώες" πρωταγωνίστριες και τις "κακές" μάγισσες.
- Γιατί ο Joe Wright κάνει εξωπραγματικά πράγματα στην σκηνοθεσία. Ακούστηκε βέβαια και η άποψη ότι θυμίζει videogame η όλη ιστορία, από ανθρώπους που βέβαια δεν έχουν παίξει ποτέ videogame.
- Γιατί παίζει η Cate Blanchett. (απροσπέλαστο επιχείρημα για την ποιότητα μιας ταινίας)
- Για την μουσική των Χημικών Αδερφών.
- Γιατί o Tom Hollander παίζει ένα τραβεστί/gay/crossdresser πληρωμένο δολοφόνο. Αλήθεια.
- Γιατί σε καμιά δεκαριά χρόνια από τώρα, υπάρχει μια (μικρή) περίπτωση να θεωρείται classic που παραγνωρίστηκε στην εποχή του. Επίσης, κόβω το fassmember μου ότι, αν δεν γίνει αυτό, θα θερείται cult διαμαντάρα.
- Γιατί έφερε πίσω στην μόδα τον πολυ-αγαπημένο μου βουβό κινηματογράφο.
- Γιατί ο Michel Hazanavicius εφάρμοσε με μαεστρία και πονηριά όλα τα σκηνοθετικά τρικ, τεχνικές και κόλπα του βουβού - χωρίς όμως να έχεις σε καμιά στιγμή την αίσθηση ταινίας εκείνης της περιόδου.
- Γιατί το αποτέλεσμα σε κάποιες στιγμές είναι μια ξεκαρδιστική κωμωδία και σε κάποιες άλλες μια συγκινητική ρομαντική ιστορία που εμένε μου έφερε δάκρυα στα μάτια και τις 2 φορές που το είδα.
- Γιατί όλοι οι ηθοποιοί (Dujardin, Bejo, Goodman, Cromwell και φυσικά η συμπάθεια του @manolis Uggie) δίνουν εξαιρετικές ερμηνείες, βασιζόμενοι όμως στις ερμηνευτικές μεθόδους του βουβού.
- Γιατί είναι ένα ερωτικό γράμμα προς τον κινηματογράφο.
- Γιατί ο Refn κάνει ένα δωρεάν masterclass σκηνοθεσίας.
- Γιατί σκηνοθέτησε την τελική μάχη μέσω των σκιών των συμμετεχόντων. Πόσο πιο πόρωση δηλαδή; Πόσο πιο νουάρ;
- Γιατί ο Gosling επανα-ανακαλύπτει την έννοια του "Man with no name" και τον κώδικα τιμής σύμφωνα με την οποία λειτουργεί.
- Γιατί το soundtrack είναι ΉΔΗ classic.
- Γιατί οι οδοντογλυφίδες, τα σφυριά και οι ανελκυστήρες δεν θα είναι ποτέ το ίδιο.
- Γιατί έκανε φετίχ το Scorpion Jacket.
- Γιατί ο κάθε θάνατος-δολοφονία σε αυτήν την ταινία ήταν 3 σκάλες πιο γαμάτος από τον προηγούμενο.
- Γιατί προστίθεται σε μια σπουδαία λίστα νεονουάρ ταινιών - όπως αυτές που απείκονίζονται στις φωτογραφίες εδώ.
- Γιατί μας θυμίζει γιατί αγαπήσαμε και γιατί γουστάρουμε να βλέπουμε κινηματογράφο.
- Γιατί έχει ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥΣ!!
- Γιατί έχει μεγαλειώδη σκηνοθεσία και φωτογραφία, κάτι που δεν μπορούν να απαρνηθούν ούτε οι πολέμιοι της ταινίας.
- Γιατί το ΤΙΤΑΝΙΟ όραμα του Mallick θυμίζει Kubrick.
- Γιατί σε 20 χρόνια από τώρα, θα θεωρείται ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ. Δίπλα-δίπλα με το "2001: A Space Odyssey"
- Γιατί συναισθήματα εφάμιλλα αυτών που ένοιωσα όταν έβλεπα "Tree of Life" είχα νιώσει μόνο κατά την διάρκεια θέασης του αριστουργήματος επιστημονικής φαντασίας του Kubrick.
- Γιατί πρόκεται για μια ταινία που ο καθένας ερμηνεύει σύμφωνα με τα βιώματα μας, τια αναμνήσεις μας, τους πόνους και τις χαρές μας. Όπως είναι στο κάτω-κάτω όλα τα πράγματα στην ζωή.
- Γιατί ένιωσες έννοιες όπως απώλεια, πένθος, θεός, ζωή, παιδική ηλικία, γονείς όπως δεν τις είχες ξανα-νιώσει ποτέ. Ή ίσως όπως ακριβώς τις είχες νιώσει στην πραγματική σου ζωή.
- Γιατί ακόμη και αν υπάρχει θεός, δεν θα ασχοληθεί με το δράμα σου ή με την ζωή σου, γιατί είσαι ένα κλάσμα χρόνου μπροστά στην αιωνιότητα.
- Γιατί ο Brad Pitt και η Jessica Chastain δίνουν τις ερμηνείες της ζωής τους.
- Γιατί ίσως είναι η Ταινία της Ζωής σου.
Μ΄αυτό το Tree of Life ξέρεις τι έχω πάθει; Καταλαβαίνω όλα όσα γράφεις, τα είδα μέσα στην ταινία κλπ αλλά δεν τα ένιωσα. Για κάποιο λόγο δεν μου "μίλησε" καθόλου. Και με κούρασε και λιγάκι. Ωστόσο της αναγνωρίζω όλα όσα είναι, άσχετα αν δεν την ψήφισα πουθενά(δεν κατάφερα να είμαι αντικειμενική στο ελάχιστο).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Drive που εγκληματικά λείπει από τα Όσκαρς μπορεί να μην είναι η πιο γαμιστερή ταινία ή σκηνοθεσία ή ερμηνεία(παίζει κοντά εκεί βέβαια) όμως είναι η πιο γαμιστερή εμπειρία. Βυθίζεσαι στο κάθισμα και απολαμβάνεις. Σπουδαίο πράγμα αυτό.
Δες το Hugo και μετά έλα να μετρήσουμε πιο ερωτικό γράμμα προς τον κινηματογράφο ήταν μεγαλύτερο :Ρ Πως το έχει πει ο De Palma; "No matter what you do, no matter how good you are, there's always Scorsese. There's always Scorsese challenging you, right there!"
Τα ίδια είχες πει πάνω κάτω και για την Οδύσσεια του διαστήματος. Φαντάζομαι απλώς δεν είναι του στυλ σου αυτές οι ταινίες. :-)
ΔιαγραφήΓια μένα όλες οι ψηφοφορίες πρέπει να γίνονται με υποκειμενικά γούστα, γιατί αυτό είναι το μόνο αντικειμενικό για τον καθένα μας. Εν ολίγοις το ίδιο κάνουμε όλοι μας λίγο ή πολύ, εκτός από κάτι δηθενάδες.
Συμφωνώ απόλυτα για το Drive. Αν και όλα είναι γαμιστερά για μένα σε αυτήν την ταινία.
Είδα το Hugo και
1) Ήταν τόσο όμορφο το ερωτικό γράμμα προς τον κινηματογράφο που δάκρυσα. 2 φορές. 1 όταν έδειχνε τον Melies να φτιάχνει ταινίες με ΤΟΣΗ χαρά. Μα ΤΟΣΗ χαρά. Και 1 όταν έδειχνε σκηνές από παλιές ταινίες. Είδα την Μισαλλοδοξία του Γκρίφιθ (άλλος είδε τον Τσάπλιν, τον Κίτον κτλ) και συγκινήθηκα. Μεγάλο πράγμα.
2) Παρ' όλα αυτά η υπόλοιπη ταινία δεν με εντυπωσίασε ιδιαίτερα. Ίσως φταίει ότι ήμουν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση. Ίσως φταίει ότι το σενάριο ήταν λίγο παιδικό. Το 3D διακριτικό και επιβλητικό ταυτόχρονα. Πολύ καλή χρήση του. Το όσκαρ για ειδικά εφέ δεν κατάλαβα αλλά τέσπα.
Πάντως για μένα ο Αρτίστας είναι καλύτερη ταινία. Επίσης δακρύζω πολύ τελευταία κ δεν το καταλαβαίνω. :-/
λύσσα με τον Uggie. O Arthur έπαιξε καλύτερα. :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ μόνο τον Άρθουρ από τα Μινιμόι ξέρω. :-P
ΔιαγραφήΑπ'όλες αυτές τις ταινίες ξεχωρίζω: Ice Age 3, τους 2 Godzilla (μου άρεσε και το αμερικάνικο όταν είχε βγει και εννοείται πως ανυπομονώ για το reboot:p), τους 2 King Kong (εννοείται πως προτιμώ του Jackson απ'το ξεπερασμένο πρωτότυπο) και το Jurassic Park φυσικά (και το Lost World, το 3 δεν μου άρεσε ιδιαίτερα)...!!! B) :P
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω δει 4 ταινίες της λίστας σου: Άλπεις, The Conspirator, Rundskop και A Dangerous Method. Πάντως έγραψες πάλι με τις υπερβολάρες σου... για τον Duncan Jones λέω, για την Tilda Swinton ("καλύτερη γυναικεία ερμηνεία εδώ και περίπου, μια δεκαετία") για τον Hobo (:p)... για την Melancholia ("υπέγραψε την καλύτερη ταινία καταστροφής όλων των εποχών", επίσης δεν πέρασε καμία ανατριχίλα απ΄την ραχοκοκαλιά μου και στις Κάννες δεν γινόταν να πάω γιατί εκείνη την περίοδο έπαιζα στο Broadway... Α και να διορθώσεις το επίθετό μου παρακαλώ:p), για τη Hanna (δεν είδα τίποτα το εξωπραγματικό στην σκηνοθεσία:p), για τα υπερτιμημένα μέχρι αηδίας, Artist και Drive ("Γιατί ο Refn κάνει ένα δωρεάν masterclass σκηνοθεσίας" εγώ που πλήρωσα κανονικά εισιτήριο μαλάκας είμαι; Σιγά μην το'κανε και για την ψυχή της μάνας του:p "Γιατί μας θυμίζει γιατί αγαπήσαμε και γιατί γουστάρουμε να βλέπουμε κινηματογράφο" σωστά... σίγουρα όχι για τις υπερτιμημένες ταινίες:p) και τέλος για το The Tree of Life (o Brad Pitt έχει δώσει πολύ καλύτερες ερμηνείες και είσαι ιερόσυλος όσον αφορά τον Kubrick... όσο και να προσπαθεί ο Mallick, Kubrick δεν θα γίνει ΠΟΤΕ. Ααα... και εννοείται πως ΔΕΝ είναι η ταινία της ζωής μου)... Β) :P :D
Υ.Γ. MONO 7 κοινές ταινίες στις 20 ρε...!!! Ελπίζω να βελτιωθείς του χρόνου... :p
Δεν έχω δει πρωτότυπο Kong, Γκοντζίλα, επίσης δεν γουστάρω Ice Age, και δεν έχω δει τα Jurassic Park 2,3.
Διαγραφή..
Για τις 4 που δεν έχω δει, σχολίασα στα άλλα posts νομίζω. Φαντάζομαι το Rundskop θα σου αρέσει περισσότερο. Ίσως και οι Άλπεις.
Για τον Duncan Jones τι υπερβολή έγραψα; Τα μότιβα του είναι εκεί, και στο Moon και στο Source Code. Άμα σε ενδιαφέρουν είναι άλλο θέμα.
Για την Tilda Swinton το πιστεύω ακράδαντα, τέτοια γυναικεία ερμηνεία από την Naomi Watts στο Mulholland Dr. Το απέδειξαν και τα blogoscars άλλωστε. :-P
Για τον Hobo, ΟΛΑ ισχύουν. :-P
Για την Melancholia, πες μου μια καλύτερη ταινία καταστροφής. Αλήθεια. Ε καλά άμα είσαι πεσιμιστής σαν την Dunst, δεν θα συγκινηθείς και ιδιαίτερα. :-P
Δεν διορθώνω το επώνυμο σου, έχει πλάκα που σε μπέρδεψα με μικρομεσαία αγγλική ομάδα ποδοσφαίρου. :-D :-P
Για Αρτίστα μπορώ μόνο να υποπτευθώ ότι άκουσες και διάβασες διθυράμβους και είχες προσδοκίες στα ύψη, ενώ εγώ δεν είχα διαβάσει σχεδόν τίποτα (μόνο λόγω concept το είδα) και άλλωστε την ίδια μέρα πρόσμενα πολύ περισσότερο μια άλλη ταινία να δω (στις Νύχτες Πρεμιέρας).... το "Drive". :-D :-P
Για το Drive και εγώ πλήρωσα (έστω 3 ευρώ!) και ανταμείφθηκα. Ρε φέραν το Drive στα μέρη σου;;;; ΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ!!! (δεν έβγαλε ταινία η Άνιστον εκείνη την βδομάδα μάλλον)
Επίσης να μην μιλήσω για κάτι υπερτιμημένες ταινίες στην δική σου λίστα, θα έρθω από εκεί όταν προλάβω.... ;-)
Για την Hanna νομίζω είμαι ο μόνος που λάτρεψα έτσι και την σκηνοθεσία και την ταινία, αρά δεν θα σου πάω κόντρα.
Για Brad Pitt, απλώς έπαθα πλάκα. Ότι και να μου πεις δεν αλλάζω γνώμη. Επίπεδο Day-Lewis αυτή η ερμηνεία. Btw πες μου καλύτερες ερμηνείες του Pitt. (είδα πρόσφατα Moneyball, πολύ καλός και εκεί, ίσως έμπαινε δεκάδα στο Α' Ανδρικό, ίσως και όχι.)
Για τον Mallick, δεν νομίζω ότι προσπαθεί να γίνει Kubrick. Ούτε καν μπορεί γιατί δεν έχει καμία σχέση ο κινηματογράφος του ενός με τον κινηματογράφο του άλλου. Και μόνο να σκεφτείς ότι η φωτογραφία στις ταινίες τους (και η σκηνοθεσία) είναι απλώς αριστουργήματα και παρ' όλ αυτά δεν έχουν ΚΑΝΕΝΑ απολύτως κοινό σημείο, αρκεί.
Για το τελευταίο είναι μια υπερβολή που κόλλαγε στο κείμενο, δεν μπορούσα να αντισταθώ.... ;-)
Υ.Γ. Ομοίως!! :-P
Υ.Γ.2 Και τέλος ένα παράπονο: μόνο τα αρνητικά και αυτά με τα οποία διαφωνείς βλέπεις και σχολιάζεις; :-/
"Δεν έχω δει πρωτότυπο Kong, Γκοντζίλα, επίσης δεν γουστάρω Ice Age, και δεν έχω δει τα Jurassic Park 2,3." OY ΡΕ (κυρίως για το JP 2 - για το 3 καλά έκανες και δεν το είδες:p)...!!!
Διαγραφή1. "τα μοτίβα στα οποία μας σύστησε στο σχεδόν αριστουργηματικό του ντεμπούτο"... :P
2. Άμα το απέδειξαν και τα βλογκόσκαρς, νταξ... :P
3. Με εξωγήινους ή χωρίς θες; :P
4. Δεν είχα κάτσει να διαβάσω κριτικές, κυρίως τίτλους αναρτήσεων έβλεπα, βαθμολογίες και τις διάφορες υποψηφιότητες...
5. Κι όμως το φέραν...!!! :P
6. Ναι, όταν προλάβεις, έλα... xD :P
7. Μπααα... απ'ότι είδα στα βλογκόσκαρς, άρεσε πολύ σε αρκετούς το Hanna...
8. "Επίπεδο Day-Lewis αυτή η ερμηνεία" Κι άλλη υπερβολάρα...!!! :P Λοιπόν έχουμε και λέμε: Burn After Reading, Moneyball, Kalifornia, Snatch, Inglourious Basterds, Legends of the Fall, The Curious Case of Benjamin Button, Babel, Seven, Fight Club, Twelve Monkeys και Interview with the Vampire! Β) :P
9. Εμένα πάντως τέτοια εντύπωση μου έδωσε ο Mallick δεν ήμουν ο μόνος...
Υ.Γ. αν "βελτιωθούμε" και οι 2 πάλι θα διαφωνούμε οπότε να βελτιωθείς μόνο εσύ... Β) :P ;)
Υ.Γ.2 έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά δεν το έκανα επίτηδες! Ο μοναδικός λόγος που το έκανα είναι γιατί προτιμώ να εστιάζω σ'αυτά που διαφωνώ για να έχει ενδιαφέρον η ανταλλαγή απόψεων... :) Εννοείται πως συμφωνώ απόλυτα π.χ. για Rise of the Planet of the Apes (απλά εγώ το εκτίμησα ακόμα περισσότερο:p) και ότι γενικά συμφωνώ σε αρκετά σημεία για διάφορες ταινίες (π.χ. Trollhunter, The Girl with the Dragon Tattoo)... απλά οι διαφωνίες έχουν όλο το ζουμί (ειλικρινά και στις δικές μου αναρτήσεις εκεί προτιμώ να εστιάζει ο σχολιαστής)... :D :P
Βρείτε τους δεινόσαυρους και κερδίστε!! :-D
ΑπάντησηΔιαγραφήHINT: οι ταινίες είναι σε χρονολογική σειρά.
HINT 2: 5 δεν τις είχα ΚΑΝ ακουστά. :-/